Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Friday, 31 July 2009

kerja amal

ermmm...assalamualaikum...
ok...ari ni aku nak cite pasal aku telah berani...hahahah...sbb aku telah letak kan ubat pada dina...x tau nak cite ape...kalian tgk je la k pic ni..tp ade 2 je pic..hehhehe


Monday, 13 July 2009

TAK PUAS ATI N RASA BERSALAH LAGI....

Myvi???????oh bodoh nye ko...
patut ke jd cam tu????WTF to jntan yg lnggar dina!!!!!!!damn u!!!!!!!!!!!!!!!!aku mntak bia ank ko dlm pewot BINI ko tu mati....argh....patut ke ckp cam tu????lantak la...mulut aku...aku mmang x dpt nak kawal perasaan aku skrang...buat pemandu kereta BKG 8001 YG BODOH sbb x tau bw keta tu...sila la buang lesen kau yg bodoh tu k....
n buat kawan2 yg baca blog ni...jika ternmpak myvi putih BKG 8001 sila la LANGGAR dia k...
aku geram sgt sbb dia langgar ank sedara aku...shit...damn u fucking driver BKG 8001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunday, 12 July 2009

KEJADIAN

Ermmm.....assalamualaikum....
aku x tau ape jd skrang...semalam aku g berday party durrah...dia kazen aku...ermmm...aty aku mmang berat semlm nak kua dr umah...aku pown buat x tau je...aku g umah cik man aku yg berada di seksyen 18...ermmm..aku x tau la..patut ke aku tulis n luah kan dalam blog ni???aku x tau nak cite kat sape...aku cume cite kat apis..dia paham...terus terang aku cakap..aku mmang trauma dgn kejadian yg berlaku pada aku semlm...iaitu pada 11 julai 2009 pada jam 6.20 petang...wardina kemalangan...salah aku sbb lepas pndang pada dia...aku x perasan mereka lari balik umah..aku dah bg tau supaya tgu dl..tp...hurm...aku dgr bunyi dentuman yg kuat sgt...aku ingat ms aku xcdnt dl kat klang..mcm tu la kuat dia..Ya Allah..aku lari n tgk ape yg jd...aku tgk dina dah bwh kereta myvi..subhanallah..aku takut n aku x tau nak wat ape...aku lari ke rumah cik man dgn perasaan takut n x tau nak cakap mcm mn...aku jerit pada mereka yang dina xcdnt...Ya Allah..aku mmang x boleh tgk sume tu..aku takut..aku nagis..sbb dina adalah ank sedara yg aku jg dl..sblom aku msk blaja, dia la yg aku jg..aku mmang syg kat dia...nape sume ni terjadi??dina di hantar ke SMC..aku takut sgt..TAKUT!!!!!!!!!!!!!.....pihak SMC bg tau yg kepala dia teruk..byk yg teruk kat dia...dia kena jahit kat pale sbnyak 18 jahitan...Ya Allah...beri la dia smgat yg kuat supaya dia blh jd mcm dl...ni sume salah aku!