Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Wednesday, 16 February 2011

PENYEKSAAN

Ya...tulah yang sebetulnya terjadi...penyeksaan...kengan yang tinggal berakhir...ceh...jiwang lak...ape salahnya kan nak jiwang jap...hehehe...ya...ak salah dalam sume ni...ak tau and ak sedar...ak yang salah...kau baik...tp ape yang ak wat???memperbodohkan diri sekejap...ape yang ak wat sume ade sebab...tapi mgkin kau x paham...sbb ak x tnjk kan ape yang ak wat...mmang salah ak...now ak x de tmpat nak cite suka duka ak lg...ye ak atau msh ade lg yg sudi dgr...ye fmly ak...mmng ade fmly...tp kau pnah rapat dgn ak...ak dah biasa cerita dgn kau...bebel ngan kau...kau sntiasa dgr...tp sume tu dah x de lg...ak kne trima sume ni skrang...sbb kau bnci mnusia yang kejar duit...termasuk lah ak kan...hmm...bia lah cerita berlalu wahai mira...

Saturday, 15 January 2011

jgn la menipu





al kisah yg kne pada setiap manusia...
perlu ke menipu???mmng la..kkdang tuk diri sndri,sbb nak untung kan..tp perlu ke kalau x nak tpu sbb nak burukkan org tu n anggap dia sbagi yg jahat???perlu ke???x kan...tp nape ade org yg mcm tu ek???eh come on la...jd diri sndri...x yah nak menipu lg...if kapel ckp kapel...ni nak buruk2 kan org 2???4 wut???motif???hmmm...sedey la prangai mcm tu...adoiii...mmng x pwas ati...ksian ak tgk diri org tu ngan gurl dia...si laki buruk kan si perempuan...tp perempuan tu ade ke buruk kan si laki???perlu ke???hmm...

Thursday, 13 January 2011

oh ular....oh!!!!!!

















1st time kot tgk ular dekat2 mcm ni...haishhhh
sgt mengelikan la...tp ni memory yg paling indah kan...dpt bg amad pgg ular...
mak aihhh dia pnye la sk dpt ular 2...eeeeeeee.....

Wednesday, 12 January 2011

lauk time....hehehehhe









secret recipe SHAH ALAM...





















ketkjuban yg terserlah disecret recipe...hehehehe
wlpown kami kua lmbat around 10.30 mlm...tp kami x dihalau...yg paling best kami sngka secret recipe ttp jam 11.00 mlm...rupa2nya...jam 10.00 mlm...hehehe
but ayat power kami yg x blh bla...

"CUSTOMER ALWAYS RIGHT"
HAHHAHAHA

Monday, 10 January 2011

PSK11 at Bukit Jalil



























PSK 11 yang berlangsung di BUKIT JALIL pada 8-9 January 2011..
amat lah seronok sbb dpt jmp dak2 j.b kan...n terutama dapat jmp ngan si dia...hehhehe....

Sunday, 2 January 2011



Happy New Year 2011

yup...tahun baru,azam baru,kehidupan yang baru...
selamat tinggal 2010...bnyak suka dan duka...tp yang pnting adlah azam utk thn ni...wlpown azam thn lepas ada yang lom terlaksana lg...huuhuh...
segalanya akan berubah lepas ni..huuhuh...insyallah...
belajr dari kesilapan yang telah terjadi...insyallah...
mungkin tahun baru ni ada hikmah kan...
pape pown disini mira jamial nak ucapkan HAPPY NEW YEAR...YAHOOOOOOOOOO........