Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Monday, 11 May 2009

monsters and dinasours



































































ni penggembaraan kami bertiga....
iaitu mak usu, aku, n adk aku....
ok mcm ni....
pd 9 mei yg lalu...iaitu pada hari sabtu...kami bertiga g midvalley....
nak tgk dinasour...ermmmm...tp aku nak tgk btol2....
hehhehehe....
aku ingatkan besar la....ingat mcm kat FRC dl...FRC ni dl ade tnjuk pasal angkasawan, planet....mcm2 la...mmang la bsar sgt...best sgt2...tp FRC dah roboh...sbb nak wat ICT kat sec 7...sape tau ok la....klau x tau jgn tnye aku...hhehehe.....
ok2...kte balik ke mid td...psal dinasour...dinasour tu blh di bilang dgn jari...ade ape je...
korang blh tgk gmbar kat ats yg aku dah upload kan...mmang ckit la...
tp aku sk tgk kumbang dia...cntik n unik...
besar gler la...hehhehe...kjap je kami tgk...sbb x bsar kan...
so kami pown mls nak snggah lm2..heheh...tp if la nak tgk elektronik, blh la...blh gerak2 bnatang kat dinasour n mnster ni...hheheh..



sELamat DaTANg Ke dinasOUR N moNSter
pada 18 april - 17 mei 2009
midvalley exhibition hall