Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Sunday, 28 June 2009

NI ARISYAH....hehehhe...sk tgk dia senyum...

haaaaaaaaa...ni kami....haahhaha

ni RAYYAN....hehheheheh...
errrr.....assalamualaikum...
aku baru abis stdy...so now aku dok umah menghabiskan ape yg ade kat umah ni...tp aku bkn anai-anai k...heehhe....
ermmmm....rs2...dah nak dekat sebulan kot aku dok umah...mencari keja...ermmm...mmang ssah skrang nak cr keja..sbb ekonomi merosot kan...aduh...poning palo edin ni haaa...
so sementara mencari keja yg betol2 keja...aku dok umah melayan 3 bdk kecik..tp bkn ank aku..tp ANAK SEDARA aku k...haaaaaaaa.....baca betol2...hehheheh
ok...ade 3 org bdk ni..yang paling tua tp x kerepot la kan...hehehhenama dia kimi...aku pown x ingat la nm penuh dia...maaf la kepada pihak yg berkenaan...heheheheh...beliau ni br 1 tahun 7 bulan...ermmm...beliau ni kan sk cubit makcik dia ni...aduh..mmang sakit la...hahhahaha....
ok yg ke 2 tua lak nama dia Rayyan...beliau ni baru 9 bulan...aduh...beliau kalau msk walker..haaaaaaaaaaaaaaa...amik ko...mcm F1 dia bw...laju dan suka suki je nak langgar org...
bahaya itu org...hehehhe....ok....yg ke 3 ni nm dia arisyah...beliau ni br 2 bulan...biasala...baby kan...tido je...senang jg...hehhehe...tido la lm2, senang cik mira ni nak on9...
hahhhahahahhaha.....gelak mcm gajah terbang...ade ke???lu pk la sndri...hahahha...
ok tu je la yg aku buat selama bape mggu ni dah...selain mencari keja tetap...hehehhe...