Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Sunday, 31 May 2009

PERJALANAN

ari ni aku nak cite aku g anta report aku kat sungai petani...amboi eja...kemain penuh....
hhahahahhaha.....aku mmang cam ni...
nape ade aku kisah???hahahah...motif....
ok2...ermmmm...pada 27 mei...aku berangkat ke s.p ngan mus, aciq n popo...nek keta...biasa la kwn kaya...
hhahhahaha
aku x ksah la kwn kaya atau tak...jnji kwn aku tu bkn jenis yg sk merendahkan org len...aku bnci kwn cam tu...ingat diri bgs la nak rndah kan kwn kan...macam haram....sori emo lak...hehhehe
ok kami tolak jam 10.30 pg....tp smpai jam 3 cam tu la...mus bw slow sbb bw ank dara org kan...thanks yar mus...hehhehehe....ermmmm....dpt jmp mmber2 lm...mmang best...tp kami x leh lm sbb msing2 ade hidup sndri kan....aku nak ucap yhanks kat aswad sbb kasi tumpang tdo, solat, mkn tu pnting...hehhehe....n mcm2 la....
sdap dowh mak ko msk....tahnks yar aswad...nnti dtg la umah aku lak tau...hehehheh
ok2...pd esk nye kami berangkat ke IKM tuk anta report msing2...hahahhaha....gempak n bsing tmpat itu...chewah...hahahhaha....sori shida eja nm bapak ko lak...
hahahhaha.....aku dah anta n kami lulus kot...ahaks...lctre kami kata konvo bln 10 ni..aduh...kne grak lg g s.p...tp kali ni ngan fmly lak...hheheheh.....ermmmm...ape lg aku nak tulis ntah...
mamng bnyak cite...tp tu sume kngan kan...ermmmm...sori la x de gmbar sbb aku lp nak snap pic...ahhahahah....sengal tahap cipan melompat....hahhahah
ok la nnti aku smbung dgn cite yg baru k....