Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Friday 3 April 2009

aku bersama atok serta nenek...



ni gmbar aku bersama atok n nenek aku time raya...

aku x ingat thn bape gmbar ni...

ermmm...tp yang aku tau ms raya....

hehehehe....

ni arwah atok aku...

beliau baru mnggal dunia, br 2 bln...ermmm...

time tu ari jumaat, pg jam 6.05 ayah aku dpt pngglan dr kg...

ayah aku org yang last tau dlm adk brdik beliau...

mmang sdey...aku x sngka atok aku pegi...

aku br berckp sm beliau pd bln 1...

time sppuku bertunang...

aku bilang sm beliau jg kshatan, jgn mnum sjuk2...

n beliau snyum je...

ermmm...tu la last aku berckp sm beliau...

dia mnggal sbb lelah...mmang ak x sngak...

tp kte kne trima takdir kan...

Al-Fatihah utk arwah atok...

Baharudin Bin Ujang...Al-Fatihah.....

No comments:

Post a Comment