Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Monday 1 June 2009

KEAJAIBAN ALLAH S.W.T

Sebenarnya aku nak cite ttang sorang hamba Allah ni...tp bukan cite pasal keburukan k....
ni aku nmpak sorang hmba Allah ni ms aku nak balik dari keje la...area kat k.l sntral...
aku time tu jln blik ngan sue...so aku jln dpn n sue kat blkang...sbb kat jln tu mmang kne jln satu orang jugak...hehhe...ok2..time aku jln ni kan...aku mmang jnis yg sk tgk org len..sekali Allah tu nak tnjuk kan aku, aku nmpak la sorang hamba allah ni..kaki dia ke belakang...kaki kte depan kan??tp hmba Allah tu kebelakang...aku terpegun lagi terdiam tgk...aku perhatikan hmba Allah tu smpai hilang dr pndngan mata aku...masyallah..aku mmang terkedu melihat hmba Allah tu...laju..aku dok pk...

* x sakit ke kaki dia??
* cam mn dia hadapi hidup dia...??
* x de org pk n pape ke kat dia???

ish..mmang bnyak yg aku pk...tp Allah tu maha kaya n adil..dia ciptakan manusia tu bersebab..
tp mmang bnyak kan keajaiban yg Allah tnjuk kan pada hmba2nye....
mari renungkan bersama...ape yg terjadi pada dr kte n manusia yg len...renung2kan dan selamat beramal....
mari lihat gmbar yg d uplod dr internet...
hehhehe...pnjam yar sebentar..hehhehe


No comments:

Post a Comment