Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Thursday 21 May 2009

abis dah...


asaalamualaikum kalian semua...
saje nak gatal tulis2 kan...
abiskan wktu yg terluang kat blog kesayangan ni....
ermm...memandangkan praktkl dah abis...cuma nak siapkan report yg memeningkan pale...sbb x buat dr awal..makanye byk gak la artwork yg xjmp kan...memang pening dok ingat kat mn la ltk artwork ni sume...aduh...cepat sgt pelupa...nsib baik ingat nak pkai bj...klau x...alamt la aku...
hahahhah...so aku prktkl kat uda holdings...kat bkt bntang...aku start 5 januari n abis 21 mei 2009...ermmmm....best la...sbb dpt blaja bnde br kan...lg pown aku buat sorang2 prktkl ni..mmng gempak lg gampang la kan...x de la org kacau...pembetulan ye...gampang tu snang k...bkn mencarut tau...sape kata mencarut tu mmang sengal ubi la jwbnye...hahahah...
ok patah balik ke prtkl td k...selama 5 bulan aku wat sorang2...mmang terel la bg aku...bg aku la...x tau la bg org lain kan...
ade aku peduli semua org???hahaha jgn harap la...aku x sk amik pot cite org k...bkn jenis aku la...
hehehhe...ermmm...anywy prktkl aku mmang the best la...bg aku la...hehhe...luv u lah...

No comments:

Post a Comment