Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Thursday 21 May 2009

karaoke di UDA







ni time kami tgh karaoke kat UDA...
mmang gler la....jam 2 org dah abis rehat..kami baru terhegeh2 nek...nak karaoke...bkn salah kami, tp time ni ade la hmba allah tu yg dok karaoke sorang2 kat situ...mmang berbulu la nak tngu...hahah...bengang tahap cipan mengamuk...hahahah....so kami karaoke pown x la lama...coz nnti kantoi...time keje dok karaoke...
tp time ni aku sibuk gak la wat backdrop...sbb aku takut dok sorang2 kat tkt 11 tu...ade hntu ohhhhhh...mmang seram...if aku wat sorang2...aku rs mcm ade org tgk aku je...hahhahaha....chelaka tol la hntu ni...aku blh jd penakut...sedangkan aku penah la tgk MEREKA ni...tp aku x mo la tgk lg...seram tahap hanjing mengamuk...hehehhe...syial tol..
ok2...balik ke karaoke td yek...yg dok karaoke ni terdiri drpd hamba2 yg bernama kak fatheem@bembo...hehhehe....sue@ami...hehehe...sufian@yan...hehhe....n aku...
kami berempat je...so mmang dah rncang nak g lg...sblom aku abis prktkl kan...anywy...thanks yar korang tman psang backdrop...luv u lah...








1 comment:

  1. wehhh...vavi lah korg...g karoke time aku xde...JELES3!..seyhhh..

    ReplyDelete