Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Wednesday 13 May 2009

dalam tren...


ni cerita semlm la....ms nak blk keje....dlm tren komuter...mmang la pnuh...
ptg2 je aku men raghbi...sbb berebut nak nek tren...semlm aku cpt smpai umah...
sblom jam 7 aku dah smpai...tp sblom aku smpai...aku x dpt ddk dlm tren...mmang penat gler...
tp ade makcik n akak tu....dok men2 lak nak ddk....aku dah la pnat...rs nak g je trus ddk...kang akak tu bising lak...x soh aku ddk...
dah la lm men adegan tu...aduh...bercinta je tgk...hehheh....
citenye mcm ni....
suasana dlm tren....ms nak blk n adegan tolak tuk ddk...time tu tren stop kat subang jaya...ade makcik tu nek tren...dkm gerabak yg sm....makcik ni bw ank dia...i means dia dukung bdk tu..n stop kat kerusi bdk pmpuan ni...
bermula la adegan tolak menolak tuk ddk....
bdk pmpuan: eh akak ddk la....
makcik : eh x pe...akak smpai shah alam je....
bdk pmpuan: ddk la makcik...
makcik : x pe dik...dik ddk la...
bdk pmpuan: akak bw ank ni...ddk la....
makcik : eh adk ni...x pe la....
bdk pmpuan: akak ddk eh...smbil bgn....
makcik :trima kasih dik...
bdk pmpuan: dgn bangga snyuman nye...
tu la ksahnye...smpai la aku pown x dpt ddk smpai blk...mmang sakit la kaki...
hampeh tol....

No comments:

Post a Comment