Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Tuesday 5 May 2009

first time interview






Eeeeeeeeeeeeeee......ape nak ckp nnti????
dah la ni aku 1st time interview...aku ni jnis gabra skit..aduh...
cam ne ni???aku dpt interview kat uitm sbgai pelukis garfik....
aku pnye la research psal uitm..mn tau dia dok tnye...aku nak jwb ape kan..ermmm..mmandang kan aku x dpt stdy kat uitm..keje pown blh la...
klau la interview tu tnye mcm2 cam ne ek????
mntak2 la dia x tnye mcm2..amin...hahahha...siap doa tu...
Kalu interview tu cam ni:


Puan: Sila kenalkan diri anda...
Saya: Dengan bangga nye memperkenalkan diri...heheheh
Puan: Ok...skrang cite kan serba sedikit tntng pengalamn kamu....
Saya: Ok saya blh edit mcm2...packaging pown saya blh buat (mati la kalau dia soh wat)
selaian tu saya ade kemahiran dalam advertising...if la kalian nak wat signbord ke, ape ke...bg la tau saya...tp jgn la billboard...mn larat nak wat sorang kan...ok...selain tu saya blh buat graffiti...tp x la pro kan bak kata org muda..ok...ape lg yg puan nak tau pasal saya??
Puan: Ok skrang sape yang ade keje kat uitm ni?
Saya: Ermmm...klau nak ikot kan..mmang ramai yg keje...sbb sume sedara saya...sedara islam
kan..tp yg btol2 keje kat uitm ni ayah n makcik saya...tu saja...
Puan: Pandai awk cakapkan...buat auta je kan...nape awk nak sgt keje ni???
Saya: Ape puan tnye ni???dalam facebook pown sk tnye soklan yg bdh2 ni...cb la tnye soklan yg
bg gempak ckit...ape pnye soklan...
Puan: Jwb la soklan saya td...
Saya: Aduh puan ni...nak gak jwb..baik saya jwb...jwpan dia snang je...sbb saya suka keje grafik
haaaaaaaaaa......
Puan: Terima kasih ats jwapan auta kamu td....skrang awk blh kua...
(dengan muka selamba lg bersahaja...lalu org tu pown kua)

Didalam bilik temuduga.....
Puan: sah2 bdk ni x kan dpt....padan muka dia....hahhahaha

p/s:kalau nak g interview kne jwb dgn konfident...bkn men2...kita x blh tjk atau cakap byk...
paham kalian...hehhehehe

1 comment: