Assalamualaikum...

Welcome to my blogspot.Hanya mencoret kan ape yang terasa dihati atau meluahkan idea2 yang ade di sekitar otak saya.
heheh...

Monday 4 May 2009

kenduri tahlil








Pada 30 april 2009 knduri tahlil tlah di adakan di rumah atok aku yg berade di segamat, johor.
Kami sume balk...mmang pnuh n rmai la...
hahha...terasa mcm time raya lak...rndu mmang rndu...sbb lm x jmp kan...
hehhehe...mcm ape je...
ermmm...ape nath nak tulis...byk nak cite ni..
haaaaa.....pic ni kazen aku yg amik...ade ke ptot time nak snap pic dia cakap jgn gerak...
soh dok yegak mcm patung...kami sume glakkan dia...
hehehhehe...maaf ye...hehehhe
mcm2 ragam blk kg...hahha mmang klaka..time2 cam ni la kami kne happy kan...nati bl lg nak gelak2....hehhe...oh lp lak nak bg tau...segamat ni kg ibu aku...
beliau org johor...org johor msti ade sleng "ek" kat blakang...
so if u all jmp ade org ckp ek2..makanye org tu org johor...
aku x tpu...x caya tnye or sebelah korang...
hheheheh....org johor mmang len...aku ramai la kwn org johor...ade yg kat batu pahat, johor bahru, muar...byk la...
dah2..kembali kepada kenduri td...melalut lak...
hehhehe....ok2 kenduri ni adalah knduri tahlil tuk sedara2 aku yg meninggal...
ramai kot yg dtg, cmpur dgn sepupu2, sedara2, mmang lg ramai...
mcm knduri kawen lak..hehhehe hapening gler smpai aku pown nek pning...
heehe...so kami sume blk pada ari ahad....
kte jmp pd hidangan makan lak nnti...hehehhe














1 comment: